Internal branding

 

Het op de juiste manier inzetten van het merk stuurt het gedrag én de houding van de medewerkers.

 

Hoe ijzersterk de digitale propositie en de online identiteit ook zijn… Als jouw organisatie zich hier niet naar gedraagt, ben je als ondernemer nergens.

 

De belofte die naar klanten wordt gedaan (bijvoorbeeld “leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker…”), moet vanuit de interne organisatie worden waargemaakt.

Op deze manier kunnen jouw medewerkers altijd en overal ambassadeurs van de organisatie zijn.

Elke medewerker moet de merkpropositie doorleven, zodat klanten tijdens alle contactmomenten dezelfde boodschap ervaren.

 

We stellen een communicatieplan op en voeren dat uit. Of we ondersteunen de communicatiemedewerker(s) en adviseren over de in te zetten middelen. Denk hierbij aan een kick-off meeting of een serie trainingen waarin medewerkers de merkwaarden leren kennen, toepassen en doorleven.

 

Op deze manier kunnen jouw medewerkers altijd en overal ambassadeurs van de organisatie zijn.

Overtuigd dat wij iets voor jou kunnen betekenen?