Merkconcept als identiteit

 

Met een duidelijke merkpropositie kom je zowel offline als online goed voor de dag.

 

Wij helpen bij het ontwikkelen of het aanscherpen van de merkpropositie. Het proces is erop gericht om duidelijk te maken waar de organisatie en het merk voor staan. Dit vereist keuzes op het gebied van “welke activiteiten doen we wél en welke doen we misschien niet (meer)”, en op “welke wijze voeren we onze activiteiten uit”.

 

De rode draad voor de strategische manier van communiceren.

De merkpropositie komt altijd vanuit de ziel van een organisatie, maar verliest nooit de omgeving en de klant uit het oog. We kijken daarom naar het DNA van de organisatie, naar de marktomstandigheden en het concurrentieveld.

 

De centrale merkgedachte leggen we op een praktische manier vast. In eerste instantie tekstueel, maar al snel werken we voornamelijk beeldend. Dit vormt ook de basis voor de ontwikkeling van de visuele identiteit. En het is de rode draad voor de strategische manier van communiceren in de komende jaren.

Overtuigd dat wij iets voor jou kunnen betekenen?