E-mail Marketing Automation

 

E-mailmarketing is waarschijnlijk de meest effectieve vorm van online marketing. Mits je het goed ingezet. Laat staan wanneer dit volledig geautomatiseerd is. Toch komen de meeste bedrijven niet verder dan een maandelijkse nieuwsbrief waar vaak weinig nieuws in staat. Dat kan beter!

Maak je e-mail marketing slimmer, makkelijker en persoonlijker

Je koopt via Bol.com je favoriete laptop. Vervolgens bekijk je een paar keer naar een bijpassende laptoptas. Maar je twijfelt. Et voilà, 2 weken later krijg je in je mailbox een aanbieding van precies de laptoptas waar jij naar keek. De aanbieding is paar dagen geldig, dus je bestelt ‘m meteen. Toeval? Niet helemaal.

 

E-mail automation biedt je de mogelijkheid om je marketing persoonlijker te maken. Verstuur de juiste boodschap in een specifieke fase van de customer journey naar je potentiële klanten. Daarmee versnel je het behalen van conversies.

Hoe wij jou helpen?

Door het inzetten van slimme automatische e‑mailcampagnes, de juiste doelgroepsegmentaties en landingspagina’s die matchen met jouw e-mailcampagnes.

 

Wij denken met je mee over hoe jij e-mailmarketing op een zo slim en efficiënt mogelijke manier kunt in te zetten. Een vleugje creativiteit, concrete data en een slimme strategie zijn onze belangrijkste pijlers. Verder kunnen wij complete processen automatiseren. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Slimmere inzet van e-mailmarketing

Heb je een webwinkel? Dan testen we of het sturen van een herinneringsmail voor een vervolgaankoop effect heeft op de omzet. Of in welke mate het segmenteren van de maandelijkse nieuwsbrief (bijv. door mannen en vrouwen een andere versie te sturen) bijdraagt aan het openings- en doorklikpercentage ervan.

 

Maak eenvoudig slimme automatische e-mailcampagnes. Alles op basis van data en met maar één doel: een nog slimmere inzet van e-mailmarketing.

Heb jij een mooie uitdaging voor ons?

 

 

Say hi!