Online optimalisatie voor de coolste ijskar van Nederland en Zuid-Afrika

Het bedrijf

 

De IJsfiets is de ouderwetse ijscoman, maar dan in een nieuw jasje.

 

Met een snelle ijskar 3.0 rijdt de IJsfiets met biologisch ijs door de straten van o.a. Amsterdam, Den Haag, Utrecht én Kaapstad.

De uitdaging

 

De IJsfiets komt naar haar klanten toe. Helemaal tot aan de voordeur, op het werk of waar dan ook. De IJsfiets hoeft hiervoor alleen maar (gratis) opgeroepen te worden. Om dit goed te laten werken, is een snelle, overzichtelijke en website met duidelijke contactmogelijkheden essentieel.

 

Buro Digitaal ging aan de slag met de wensen van de IJsfiets: Een goede responsive website met een moderne look & feel en taalswitch. Bovendien moesten meerdere (internationale) websites vanuit één account beheerd kunnen worden.

 

Ook moest de website beter vindbaar worden in Google door zoekmachineoptimalisatie (SEO) en online adverteren via AdWords (SEA).

De aanpak

 

Wij maakten een modulair design met een diversiteit aan flexibele blokken. We hebben de basis vanuit mobiel ontworpen. Met de focus op het boeken van een IJsfiets, heldere navigatie én super snelle laadtijden kan de bezoeker eenvoudig en snel een IJsfiets reserveren.

 

Door het eenvoudig te beheren opensource backend-systeem kan elke pagina van de IJsfiets zelf ingericht worden met afbeeldingen, teksten en call-to-actions.

 

Ook hielpen we de IJsfiets met een nieuwe AdWords set-up, waarmee direct meer verkeer naar de website werd geleid.

Overtuigd dat wij iets voor jou kunnen betekenen?

Openbare bibliotheek Den Haag

Online video

Vertalen van cijfers naar inspirerende video.

Tekenwijzer

Digitale strategie, Design, Bouw, Online Marketing, Optimalisatie

Doorontwikkeling website en integratie betaalsysteem.

Boerderijcamping De Linderbeek

Online video

Het Linderbeek vakantiegevoel in beeld.

Profource

Merkstrategie, Implementatie

Een nieuwe naam en krachtige nieuwe identiteit.