Digitale roadmap en logo redesign voor internationale start-up.

Het bedrijf.

 

DOSAS (Dutch Oilfield Supply And Services) is een Nederlandse start-up van ervaren professionals op het gebied van Oil & Gas.

 

Het hoofdkantoor is gevestigd in Rotterdam. En daarnaast zijn er kantoren in Iran en binnenkort Turkmenistan.

De uitdaging.

 

Reeds vanaf de start kent DOSAS een explosieve groei van haar activiteiten. Zowel qua diensten als geografische spreiding.

 

DOSAS heeft Buro Digitaal ingeschakeld voor het creëren van een herkenbaar merk. Een merk dat bovendien in staat moet zijn om te functioneren als een platform voor sublabels. Dit om succesvol en herkenbaar toe te kunnen treden tot nieuwe markten en segmenten.

De aanpak.

 

Buro Digitaal heeft DOSAS begeleid bij het opstellen van een digitale routekaart voor de komende 2 – 3 jaar. Aan de hand hiervan zijn de benodigde initiatieven vastgesteld en geprioriteerd. In eerste instantie is het bestaande logo opnieuw vormgegeven. Dit voor een meer eigentijdse uitstraling en om het logo geschikt te maken voor online toepassingen. Verder zijn een aantal basis communicatiemiddelen ontwikkeld, zoals visitekaartjes, briefpapier, enveloppen en een PowerPoint template.

 

Aan de hand van de roadmap worden in de komende maanden de online ambities van DOSAS stapsgewijs verder vormgegeven door Buro Digitaal.

Overtuigd dat wij iets voor jou kunnen betekenen?

Profource

Merkstrategie, Implementatie

Een nieuwe naam en krachtige nieuwe identiteit.

Openbare bibliotheek Den Haag

Online video

Vertalen van cijfers naar inspirerende video.

Qualogy

Merkstrategie, Implementatie, Projectmanagement

Frisse nieuwe identiteit voor ICT-dienstverlener.

Creatieve Dagbesteding

Digitale Strategie, Webdesign, Webdevelopment, Content, SEO

Verbeterde online vindbaarheid door gerichte content.