Nationale vindbaarheid op merknaam.

 

Het bedrijf

 

Drouwenerzand Attractiepark is een kleinschalig attractiepark in het Drentse Drouwen. De afgelopen jaren heeft het park telkens de ANWB-trofee voor “Leukste Uitje” van Drente gewonnen. Naast pretpark biedt Drouwenerzand een hotel, camping en bungalowpark voor mensen die hun verblijf met een dagje willen verlengen.

 

De uitdaging

 

Drouwenerzand Attractiepark zocht een manier om meer bezoekers aan te trekken. Dit gold zowel voor het attractiepark als voor het hotel, de camping en het bungalowpark.

 

Vooral de bezettingsgraad in het laagseizoen moest beter. En het liefst zo snel mogelijk. De organische vindbaarheid van het bedrijf liet te wensen over en verslechterde de afgelopen maanden. Vandaar dat snelle actie noodzakelijk was.

De aanpak

 

De focus lag op het ontwikkelen van nieuwe AdWords campagnes. De vindbaarheid van Drouwenerzand Attractiepark moest zowel op haar bedrijfsnaam als op niet-merknaam gerelateerde zoekwoorden worden geoptimaliseerd.

 

Het was de wens van de klant om op haar merknaam in heel Nederland goed gevonden te worden. Voor de niet-merknaam gerelateerde zoekwoorden werden de 3 noordelijke provincies als belangrijkste regio aangemerkt. De SEA-specialist van Buro Digitaal heeft nieuwe campagnes ontwikkeld, zoekwoorden opgesteld én advertentieteksten bedacht. Hierdoor is Drouwenerzand in de volle breedte weer uitstekend vindbaar.

Overtuigd dat wij iets voor jou kunnen betekenen?

Panenqa

Merkstrategie, Design, Development, Online Marketing

Begeleiding van A - Z bij het in de markt zetten van nieuw businessconcept.

Qualogy

Merkstrategie, Implementatie, Projectmanagement

Frisse nieuwe identiteit voor ICT-dienstverlener.

Tekenwijzer

Digitale strategie, Design, Bouw, Online Marketing, Optimalisatie

Doorontwikkeling website en integratie betaalsysteem.

Boerderijcamping De Linderbeek

Online video

Het Linderbeek vakantiegevoel in beeld.